Din modalitatile de promovare a siteului tau, folosirea cuvintelor cheie in articole si texte pentru site este una din cele mai eficiente. Aceasta tehnica de seo de a include cuvinte sau sintagme cautate de cititori este mult mai folositoare fata de alte metode de promovare, deoarece te adresezi publicului tinta.
Prin intermediul cuvintelor cheie te vor gasi doar persoanele interesate de produsele si serviciile tale. Iti poti imagina cuvintele cheie drept un pod sau o scurtatura, pentru ca potentialii clienti sa ajunga mai usor la site-ul tau.
Cum se promoveaza un site folosind cuvinte cheie? Si ce cuvinte cheie ar trebui sa folosesti?
In primul rand este absolut esential sa alegi cuvintele cheie compatibile cu domeniul tau. Asa ca daca ai de exemplu un magazin online de obiecte casnice, iti recomadam sa folosesti cuvintele cheie care iti descriu afacerea: „magazin de obiecte casnice”, „magazin online vesela” etc., dar si cuvintele cheie care descriu bunurile pe care le vinzi; „oala inox”, „set farfurii” etc.
De asemenea, va recomandam sa folositi cuvintele cheie geografice, adica cele care indica unde activeaza afacerea ta. Acestea sunt mult mai potrivite intreprinderilor care ofera servicii, dar daca aveti si un magazin fizic sau showroom, puteti folosi de asemenea aceste cuvinte cheie. Cuvintele cheie geografice pot contine nume de orase, cartiere sau zone. Asa ca daca aveti, de exemplu, un cabinet veterinar in sectorul 6, puteti folosi cuvantul cheie „cabinet veterinar sector 6”.
Dar cum ramane cu lungimea cuvintelor cheie? Ce ar fi recomadat sa folosesti: cuvinte cheie scurte sau cuvinte cheie lungi?
Atat cuvintele cheie lungi, cat si cele scurte, au avantaje si dezavantaje. In primul rand trebuie mentionat ca de obicei cuvintele cheie scurte sunt generale, in timp ce cuvintele cheie lungi sunt mai specifice, mai detaliate. Ca urmare a acestui lucru, cuvintele cheie scurte au mult mai multe cautari si o competitie mai mare.
Cuvintele cheie scurte iti vor aduce mai mult trafic, dar nu si traficul tinta, precum cuvintele cheie lungi. Gandeste-te asa: daca cineva cauta „cabinet veterinar”, probabilitatea ca afacerea ta sa fie selectata din toate cautarile este destul de mica, dar daca cineva cauta „cabinet veterinar sector 2 non stop” atunci sansele cresc considerabil.
Asa ca acum stii cum se promoveaza un site folosind cuvinte cheie, dar si ce cuvinte cheie sunt mai potrivite pentru afacerea ta.