Mai puțin cunoscută în mediul online decât alte metode de marketing, promovarea prin conținut interactiv utilizează tehnici moderne și avansate de informare și persuasiune în avantajul afacerii tale.
Ce este și cum funcționează conținutul interactiv
Conținutul interactiv se distinge foarte mult de alte tipuri de conținut online, atât prin modul în care acesta este creat, cât și prin modul în care acesta este consumat de către utilizatori.
Dacă în cazul altor tipuri de conținut, cum sunt articolele, imaginile, clipurile video și audio utilizatorul joacă un rol pasiv, acesta fiind un doar un cititor sau spectator, în cazul conținutului interactiv, utilizatorul devine un participant implicat.
Elementele de conținut interactiv permit utilizatorilor să interacționeze prin click-uri cu diferite componente ale unei imagini sau ale unui text, obținând date suplimentare, scheme și explicații despre lucrurile de care sunt interesați.
Astfel, conținutul interactiv îmbină diferite elemente de grafică, funcționalitate și text pentru a oferi utilizatorilor o experiență unică, diferită și originală, în care ies din rolul de consumatori și intră în rolul de participanți activi, care vor folosi acest conținut în funcție de propriile preferințe și necesități.
De ce să folosești conținut interactiv pentru afacerea ta
În prezent, devine tot mai dificil pentru o companie să se distingă de competiție în mediul online. Numărul mare de site-uri concurente care se luptă pentru atenția utilizatorilor face tot mai dificilă atragerea și retenția acestora.
Tocmai de aceea, e important să te asiguri că oferi utilizatorilor tăi tot ce ai mai bun, iar conținutul interactiv e o cale foarte bună de a face asta. Marketingul prin conținut interactiv este încă o idee relativ nouă, însă aceasta își dovedește pe zi ce trece eficiența, crescând exponențial rata de distribuire și angajament pentru aceste materiale.
Cu ajutorul conținutului interactiv îți va fi mult mai ușor să prezinți anumite produse sau servicii mai complexe utilizatorilor, fără să-ți faci griji că vei pierde atenția acestora și vei scoate înaintea acestora materiale interesante și originale, care să genereze un nivel crescut de entuziasm și angajament.
Ai nevoie de conținut interactiv?
Scrie-ne un mesaj și îți trimitem în cel mai scurt timp o ofertă