Paginile esentiale pentru un site de prezentare

Fiecare afacere este unica si are nevoi diferite, dar indiferent de domeniul in care se incadreaza aceasta, site-ul acesteia de prezentare trebuie sa urmareasca un sablon. Exista cateva pagini absolut necesare pentru ca site-ul afacerii tale sa fie profesional si sa motiveze potentialii clienti sa aleaga serviciile tale.

1. Pagina de acasă

Pentru majoritatea vizitatorilor, pagina de start reprezinta primul contact cu afacerea ta, asa ca este foarte important sa faci o impresie buna. Pagina de start trebuie sa se incarce foarte rapid, sa fie foarte organizata si sa ofere cateva informatii esentiale. Aceasta trebuie sa contina o scurta descriere a activitatii si a serviciilor oferite.

2. Despre noi

Aceasta pagina ofera oportunitatea oamenilor de a cunoaste mai bine oamenii din spatele afacerii. Asa ca include suficiente informatii despre echipa ta, dar nu uita sa incluzi si motivele pentru care oamenii ar trebui sa apeleze la serviciile oferite.

3. Descrierea serviciilor

Pe aceasta pagina trebuie atat sa enumeri serviciile oferite, cat si sa le descrii cat mai in amanunt. Cu cat oferi mai multe informatii, cu atat vei avea o putere de convingere mai mare. De asemenea, nu uita sa incluzi avantajele serviciilor tale. Daca incluzi mult text, incearca sa folosesti metode creative de a-l structura, precum bulinutele.

4. Recenzii

Pagina de recenzii trebuie sa contina opiniile clientilor. Cu cat sunt mai detaliate cu atat vor avea o putere de convingere mai mare asupra potentialilor clienti. De asemenea, recenziile trebuie sa fie insotite de numele complet al autorului, locatie si varsta. Aceste informatii vor oferi o credibilitate mai mare.

5. FAQ

Aceasta pagina trebuie sa contina cele mai frecvente intrebari adresate in legatura cu serviciile oferite. Acestea trebuie sa clarifice orice intrebare pe care ti-ar putea fi adresata de catre un client. Pentru a fi mai organizat, realizeaza mai multe categorii, in care listezi pe rand intrebarile si raspunsurile.

6. Contacteaza-ne

Pe aceasta pagina, clientul tau ar trebui sa gaseasca toate modalitatile prin care te-ar putea contacta, precum:

  • numar de telefon;
  • adresa de mail;
  • adresa sediului afacerii;
  • adresele canalelor de socializare;

De asemenea, este foarte important sa incluzi orele in care poti fi contactat. Pentru un plus de profesionalism, adauga timpul de raspuns in cazul in care clientul iti va trimite un mail.

7. Comanda

Pentru unele site-uri, pagina de comanda poate coincide cu pagina de contact. Daca te-ai decis ca vrei sa ai doua pagini separate, pagina destinata comenzilor trebuie sa fie cat usor de completat. Clientul ar trebui sa introduca datele personale, dar si serviciul pe care il doreste.

8. Blog

Daca afacerea ta inca nu are un blog, ai pierdut foarte multa expunere. Pentru o companie, un blog este cea mai buna metoda gratuita de marketing. Datorita cuvintelor cheie si metodelor de seo, articolele postate descriind domeniul de activitate, servicii sau alte lucruri compatibile cu afacerea ta ii va oferi site-ului tau mai multa expunere, deci mai multi clienti.

9. Pagina de termeni si conditii

Pagina de termeni si conditii va delimita regulile relatiei client- firma, protejand ambele parti. Daca vrei sa aflii mai multe detalii despre pagina de termeni si conditii poti citi aici.

10. Pagina destinata erorilor

Pagina eroare sau pagina „404 eroare”, este acea pagina care te intampina atunci cand deschizi o pagina inexistenta a website-ului. Prin aceasta pagina trebuie sa le comunici clientilor ca pagina accesata nu mai exista si ar trebui sa includa un link care sa ii redirectioneze la pagina de start.