Ce este un advertorial?

exemplu-advertorial

Un advertorial este rezultatul hibrid dintre reclama si continut, de aici provenind si termenul (advertising + editorial content = advertorial). Advertorialul este o forma de publicitate platita prin care iti faci cunoscute numele si produsele prin intermediul articolelor publicate online, in ziare sau reviste. Acestea functioneaza cu succes deoarece compania „imprumuta” increderea pe care consumatorul il are deja in blog, revista sau ziar. Atunci cand o companie apeleaza la un blog de incredere pentru a-si face reclama produselor sale, cititorii blogului vor avea mai multa incredere in brandul respectiv doar pentru ca blogul il recomanda.

Frumusetea advertorialelor consta in calitatea practica a acestora, nefiind simple reclame si avand un dublu rol: de a informa consumatorul si de a ii recomanda un produs. De aceea, continutul unui advertorial, pentru a avea un rezultat optim, trebuie sa implice 70% informatie si 30% reclama.

Tema advertorialului trebuie sa fie relevanta produsului promovat, dar nu trebuie neaparat sa orbiteze in jurul lui, acesta putand fi solutia problemei prezentate sau doar o sugestie. Un advertorial reusit trebuie sa reflecte imaginea brandului, dar si categoria de consumatori careia se adreseaza. In structura sa, un advertorial bun nu include clisee sau sloganuri, ci marturiile consumatorilor si a expertilor, dar si promisiunile companiei.

Pentru te informa mai bine, afla si Ce este un blog?

<< Inapoi la intrebari frecvente