Rata de conversie

RATADECONVERSIE

Rata de conversie este o ecuatie folosita pentru a compara numarul total de vizitatori ai site-ului cu numarul clientilor sau abonatilor. Altfel spus, rata de conversie este procentul persoanelor care realizeaza actiunea dorita din totalul celor care intra pe site. Aceasta, practic, exprima actiunea pe care vizitatorii o fac o data ce ajung pe site-ul tau.

Decizia vizitatorilor de a se transforma in clienti este puternic influentata de o serie de elemente, precum designul site-ului tau sau ofertele prezente. Chiar daca poti alege orice interval de timp, este recomandat de cele mai multe ori sa alegi valorile de-a cursul unei luni de zile. Aceasta este suficient de lunga pentru ca fluctuatiile intamplatoare sa nu aiba un impact mare asupra rezultatului.

O dilema comuna este legata de interpretarea rezultatului, mai exact: cand stii ca ai o rata de conversie buna? Ei bine, ai o rata de conversie mai buna atunci cand este mai mare decat cea din perioada trecuta.

Printre factorii care influenteaza valoarea ratei de conversie sunt: imaginea brandului, preturile produselor, tipul produselor si natura cerintei (in cazul abonarii). Cea mai comuna metoda de marire a ratei de conversie este micsorarea preturilor, care, pentru majoritatea produselor, este extrem de eficienta.

Totodata, iti poti mari rata de conversie in doua modalitati de marketing al motorului de cautare: SEO sau PPC (pay-per-click). Optimizarea ratei de conversie este o modalitate gratuita, prin care foloseste unelte seo pentru o crestere organica si de lunga durata, in timp ce PPC este o modalitate platita, anorganica, de scurta durata. Afla mai multe despre: Ce este Pay Per Click (PPC)?

<< Inapoi la intrebari frecvente