CE ESTE PAY PER CLICK (PPC)?

Exemplu anunt PPC
Exemplu anunt PPC

Pay Per Click, abreviat PPC, este o tactica de marketing prin care iti poti promova site-ul cu ajutorul motoarelor de cautare (Google, Yahoo!, Bing) si al retelelor de socializare (Facebook).

Intrucat utilizatorii acceseaza cel mai des site-urile aflate sus in lista de rezultate, pozitionarea a devenit esentiala pentru afacerile online. Campaniile PPC sunt folosite cel mai des pentru a pozitiona un website in cautari, de regula cat mai sus in lista de rezultate. Dupa cum sugereaza si denumirea, platesti pentru click-uri. Cu toate astea, de regula vei gasi competitie pe piata, ceea ce inseamna ca vei fi nevoit sa licitezi impotriva concurentei pentru cele mai bune pozitii, castigand companiile care sunt dispuse sa plateasca cel mai mult per click pentru un cuvant cheie. In functie de concurenta si sumele licitate per click, site-ul tau se va pozitiona mai favorabil, crescand astfel traficul pe site-ul tau.

Astfel, platind, vei obtine unul din primele locuri atunci cand se efectueaza cautarea unui termen compatibil cu domeniul tau. Firma cumpara potentiali clienti. Insa atunci cand incepi o campanie PPC, trebuie sa alegi cuvintele cele mai potrivite pentru domeniul tau de activitate. Astfel, vei obtine click-uri care duc la vanzari si nu doar la simple vizite pe site-ul tau.

De asta e foarte important sa intelegi Ce este rata de conversie?

<< Inapoi la intrebari frecvente