Ce caracteristici trebuie sa aiba o descriere de produse buna?

Ce caracteristici trebuie sa aiba o descriere de produse buna?

In ciuda faptului ca majoritatea textului de pe paginile online nu este citit, ci privit superficial, atunci cand iti construiesti magazinul online trebuie sa acorzi mare atentie descrierilor de produse. Acestea nu trebuie privite doar ca o sursa de informatii despre produsul pus spre vanzare, ci si ca o oportunitate de convingere.

Datorita importantei acestora, trebuie sa ai grija la detalii, uite ce iti recomandam noi:

Realizeaza descrierea de produs special pentru cumparatorul tinta

De regula, produsul pe care il vinzi nu este pentru toata lumea, ci pentru un anumit grup specific, caracterizat fie de o anumita categorie de varsta, sex, regiune geografica, categorie sociala, profesie sau pasiune. Indentifica cumparatorul tinta produsului a carui descriere o scrii, iar in functie de de acesta iti vei alege limbajul pe care il vei folosi. Daca de exemplu, produsul se adreseaza adolescentilor vei dori sa folosesti in descrierea de produs un limbaj informal si expresii utilizate de acestia.

Concentreaza-te pe solutie, nu pe specificatiile produsului

Chiar daca vei fi tentat sa te axezi doar pe specificatii, nu uita de solutia pe care o aduce produsul in viata consumatorului, indiferent de problema pe care acesta o rezolva. De cele mai multe ori, consumatorii nu sunt interesati de produse, ci de ceea ce poate realiza cu acestea. De exemplu, daca vinzi o crema antirid, atunci pe langa ingredientele continute, concentreaza-te in descrierea de produs si pe promisiunile produsului: o piele mai catifelata, hidratata si intinerita.

Nu incerca sa vinzi doar produsul, vinde experienta

Ei bine, chiar daca este mai greu de realizat, o descriere de produs care include motivele pentru care produsul respectiv il vor face pe client satisfacut va motiva mult mai mult clientul sa achizitioneze produsul. Cei mai multi consumatori sunt in cautare de experiente, decat de simple produse. Fie ca experienta se refera la mai mult decat satisfacerea nevoi clientului, asa ca mentioneaza in descriere cum produsul tau satisface mai bine nevoia decat celelalte produse de pe piata. De exemplu, daca trebuie sa realizezi o descriere de produs pentru un obiect de vestimentatie poti scrie despre cum materialul sau stilul hainei te face sa te simti.

Nu uita de aspect

Poti fi tentat ca pur si simplu sa redactezi textul, fara a te asigura ca poate fi citit cu usurinta. De aceea, asigura-te in primul rand ca descrierea produsului tau nu este mult prea lunga sau prea scurta. O descriere de produs prea scurta poate omite anumite aspecte importante, iar una prea lunga va plictisi cititorul. O data ce ai obtinut lungimea perfecta, trebuie sa aranjezi textul, astfel incat sa fie mai usor de citit. Utilizeaza subtitluri pentru a evidentia informatiile importante si foloseste bulinute pentru a aranja anumite informatii. De asemenea, ai grija ca ai suficient spatiu liber pentru ca textul sa nu para ingramadit.

Lasa un comentariu

Fii primul care lasa un comentariu!

Anunta-ma prin email cand apar
avatar
wpDiscuz