• Post category:Uncategorized
  • Reading time:3 mins read
  • Post author:
You are currently viewing Motivele pentru care inca nu scrii articole sponsorizate

Daca ai un blog, cu siguranta consideri avantajoasa posibilitatea de a scrie articole sponsorizate. Dar daca fiecare companie contactata te-a refuzat, cu siguranta incepi sa iti pui niste intrebari in legatura cu blogul tau.

Noi am decis sa realizam o lista formata din cateva motive pentru care poate nu esti considerat apt pentru redactarea de articole sponsorizate:

Inca folosesti versiunea gratuita oferita de WordPress
Indiferent daca ti-ai achizitionat sau nu domeniul, folosirea versiunii gratuite oferite de WordPress reprezinta un adevarat impas in drumul spre redactarea articolelor sponsorizate. WordPress nu permite postarea continutului sponsorizat pe platforma gratuita a acestuia, asa ca daca te regasesti in aceasta situatie este timpul sa treci la varianta self-hosted a WordPress-ului.

Folosesti o tema neadecvata
Designul blogului tau ofera prima impresie asupra muncii tale asa ca ofera-i un aspect cat mai profesional si aerisit. Foloseste o paleta de culori placuta, nu incarca designul si fii sigur ca textul este usor vizibil.

Nu ti-ai pus datele de contact pe blog
Daca nu ti-ai afisat adresa de mail, nimeni nu te poate contacta.Afiseaza-ti datele de contact intr-o categorie speciala, usor de gasit. Fii sigur ca adresa ta de mail este vizibila si nu ingropata in text.

Nu folosesti tehnicile seo
Daca o companie vrea sa ii redactezi articole sponsorizate, va fi atenta la orice, de la numarul de followeri, pana la postarea corecta a pozelor. Pentru informatii legate de pregatirea seo a pozelor puteti citi aici. De asemenea este extrem de important sa scrii corect gramatical.

Articolele tale nu ofera continut
Daca vrei sa scrii articole sponsorizate trebuie sa folosesti regula de aur: 80% continut si 20% reclama. Aceasta modalitate de a face reclama unei companii este cea mai eficienta, iar daca firma care vrea sa te contacteaze observa ca nu ai putea sa realizezi acest lucru, nu mai reprezinti o optiune pentru ei.

Folosesti limbaj neadecvat

Companiile nu vor sa se asocieze cu o persoane care ar putea sa le pateze imaginea. Asa ca vor ignora toate persoanele care folosesc injuraturi sau limbaj neadecvat.

Aceste sase sfaturi te vor ajuta sa creezi blogul perfect pentru a fi contact de companii cu scopul redactarii de articole sponsorizate.