Redactia seo

0752.481.374

contact@redactiaseo.ro

Articole si advertoriale

Articole platite

Un articol poate fi o unealta foarte buna in mana unui antreprenor inteligent. Poti folosi articole platite ca sa-ti promovezi produsele sau serviciile, le poti folosi ca sa atragi clienti noi sau chiar ca sa imbunatatesti pozitionarea site-ului tau. Uneori, cateva articole cu link sunt suficiente pentru ca un site sa urce pe prima pagina pentru un cuvant cheie cu competie redusa.

Scopul oricarui articol online este sa aduca backlinkuri si trafic suplimentar catre site-ul principal. In consecinta, daca nu ai reusit sa integrezi suficiente cuvinte cheie in textul propriu-zis al site-ului, te poti folosi de articole optimizate seo pentru accesa si traficul generat de un anumit cuvant cheie pe care nu l-ai putut exploata.

Articole optimizate seo

Acestea sunt articolele care contin termeni de cautare relevanti pentru afacerea ta. Un articol cu cuvinte cheie bine scris poate imbunatati considerabil pozitionarea site-ului tau pentru un anumit termen. Exista o larga oferta de articole de vanzare in orice domeniu imaginabil. Cu toate acestea, integrarea termenilor seo intr-un articol optimizat nu este intotdeauna un lucru usor de facut. Textul articolului trebuie sa integreze natural cuvintele cheie, pastrand in acelasi timp si interesul cititorului. Indiferent cat de importanta este strategia seo pentru noi, trebuie sa tinem minte ca scriem in primul rand pentru oameni si abia apoi pentru motoarele de cautare.

Articole in engleza

Atunci cand vrei sa popularizezi serviciile sau produsele peste hotare, vei avea nevoie de multe articole in engleza cu ajutorul carora sa iti faci cunoscuta prezenta pe piata pe care vrei sa intri. Cu ajutorul unui articol in engleza poti promova un produs sau un serviciu la costuri foarte reduse si intr-o fractiune din timpul necesar pentru a pune la punct o campanie de promovare. Astfel vei avea ocazia sa testezi interesul pentru produsele sau serviciile tale inainte sa iti asumi vreun risc.

Advertoriale platite

In ceea ce priveste continutul sau, advertorialul este foarte asemanator cu un articol. Advertorialele sunt insa mult mai mari decat articolele (au de regula peste 700 de cuvinte) si sunt intotdeauna optimizate seo. Un advertorial este o modalitate excelenta de a promova un produs sau un serviciu nou sau pentru a populariza o oferta atragatoare. Desi exista si exceptii, advertorialele optimizate sunt cele mai folosite in mediul online intrucat sunt foarte eficace pentru generarea de trafic si atragerea de clienti noi.

Redactare articole vs redactare advertoriale

Fie ca vorbim de articole sau advertoriale, scopul nostru este acelasi: generare de trafic. Incercam sa crestem numarul oamenilor care ne viziteaza site-ul si, (poate chiar mai important) sa ne imbunatim pozitionarea in Google. Diferenta intre articole si advertoriale este ca acestea din urma sunt, de regula, mult mai mari ca intindere, sunt optimizate si promoveaza un produs sau un serviciu specific, pe cand articolele pot fi scrise pe cele mai diverse teme si nu trebuie neaparat sa fie supuse unui proces de optimizare seo.